Bedste vej til fedt tab.


inzixo
 Share

Recommended Posts

Hej herinde.

Jeg er helt ny herinde så håber jeg kan få en dejlig velkomst med nogen gode svar :-)

Mit problem ligger sådan at jeg syntes jeg har lidt for meget fedt på bryst/mave. og vil gerne forbrænde det.

Jeg har styrketrænet siden november og det har haft en stor fremgang, men det gjorde jo ikke noget, man så tabte lidt fedt så man faktisk kunne se det.

Her er det så jeg har brug for hjælp: Hvordan skal jeg gøre? - Hvad er den bedste måde at fedt forbrænde på? - Cross trainer?, Cirkel træning? alm. løb? osv. osv.

Håber i kan hjælpe mig på dette område. og hvordan jeg lige kommer igang :-)

På forhånd tak..

Link to comment
Share on other sites

Hej herinde.

Jeg er helt ny herinde så håber jeg kan få en dejlig velkomst med nogen gode svar :-)

Mit problem ligger sådan at jeg syntes jeg har lidt for meget fedt på bryst/mave. og vil gerne forbrænde det.

Jeg har styrketrænet siden november og det har haft en stor fremgang, men det gjorde jo ikke noget, man så tabte lidt fedt så man faktisk kunne se det.

Her er det så jeg har brug for hjælp: Hvordan skal jeg gøre? - Hvad er den bedste måde at fedt forbrænde på? - Cross trainer?, Cirkel træning? alm. løb? osv. osv.

Håber i kan hjælpe mig på dette område. og hvordan jeg lige kommer igang :-)

På forhånd tak..

Lidt fokus på det du stopper i munden er afgørende for fedttab.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Det ultra-korte svar er: Kom ud af komfortzonen. Spis mindre og rør dig mere.

Når det så er sagt, så giver det mere mening at dyrke en form for intensivt cardio end at dyrke yoga eller Tai chi. Det er også væsentligt smartere at spise groft, grønt og proteinrigt end chocopops og lagkage.

Der er desværre ingen magiske genveje.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fokuser på, hvad du spiser. Det er langt mere vigtigt for dit vægttab end præcis hvilken type og hvor meget motion du dyrker.

I princippet kan du sagtens tabe dig uden at dyrke motion, hvis du blot omlægger din kost på den rigtige måde. Det er dog selvfølgelig lang sundere for dig at få noget motion.

Som allerede nævnt, så spis proteinrigt, meget grønt og groft. Med andre ord: Skær ned på de åbenlyse ting, som er nævnt. Slik, junk osv. Overvej også at skifte kartoffel, ris, brød (selvfølgelig primært det hvide brød)og pasta ud med mere proteinrig mad som f.eks. bønner og linser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share