Hvor skal jeg træne og hvad skal jeg træne?


pigen84
 Share

Recommended Posts

Hej Hej

Jeg skal i form og skal virkelig igang nu. Jeg har før trænet i fitness dk på nygaardsvej, men er ærlig talt træt af fitness dk. Det er 9 måneder siden jeg sidst dyrkede motion og synes det er tid nu. Men hvor og hvordan? Skal det være fitness dk igen eller skal jeg evt starte til noget kampsport...Jeg bor forresten på Østerbro. Jeg har tidligere været i meget god form, da jeg har været eliteidrætsudøver.

Et andet spørgsmål: Jeg fryser konstant og altid. Det er virkelig meget og det er så irriterende. Hvad kan grunden være?

Højde: 173

vægt: 58,5 kilo

Edited by pigen84
Link to comment
Share on other sites

Skal det være holdtræning, styrketræning, boldsport eller andet? Der er massere at vælge imellem.

Svømning i Østerbro svømmehal.

Atletik i Sparta.

Fitness World.

Fitnessdk

The Gym - fyldt med kloge, friske flottemænd.

IK99 - Olympisk vægtløftning.

Fodbold i Skjold.

Den nærmeste crossfit klub i kirken på nørrebro.

Osv...

Link to comment
Share on other sites

Et andet spørgsmål: Jeg fryser konstant og altid. Det er virkelig meget og det er så irriterende. Hvad kan grunden være?

Den lette er, at du ikke har nok tøj på - det er jo vinter :cool: Du kan dog have lidt dårligt blodomløb, uden det er den store sundhedsrisiko. Er fødder/hænder blå og mere kolde end resten af kroppen?

EDIT: Jeg kan i øvrigt anbefale The Gym hvis du vil styrketræne og lave cardio!

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share