Motionsformer og vægttab under sygdom


jenniferhn
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er på nuværende tidspunkt 168 høj og vejer pt 60 kg. Min ønskevægt er i øjeblikket på 55 kg.

Problemet ligger i af jeg i nogle år har haft en depression og en bulimi, der dog er ved at stilne af nu.

Siden min spiseforstyrrelse blev sat i bero er jeg steget i vægt fra lige knap 47 kg, til de nuværende 60 kg. Dette er sket på

lige knap halvandet år. Maden har jeg dog styr på. Problemet ligger primært i motionen. Jeg har brug for noget roligt og ikke alt for udfordrende, men ved ikke helt hvad jeg skal springe ud i. Jeg er før haft glæde af pilates og lignende. Det skal gerne være noget man kan lave derhjemme på stuegulvet, da min sygdom blandt andet stadig gør det yderst svært for mig at færdes ude blandt andre mennesker, i f.eks. et motionscenter. Søger generelt et langsomt, men holdbart vægttab. Glæder mig til at høre nogle forslag omkring motionsformer man kan lave hjemme på stuegulvet.

MVH. Jennifer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share