Træningstilskud


jokkedrengen
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg er en nybegynder til styrketræning.

Mit mål er at få større krop.

Det gør jeg ved at tage 3 sæt med 8 gentagelser.

Men jeg har fået anbefalet at jeg skal tage weight gainer, da jeg ikke har en særlig stor vægt..

Men problemet er om jeg virkelig skal begyndt på weight gainer, eller om jeg skal begynde på et andet kosttilskud. Derfor skriver jeg i dette forum.

Men også, hvem kan anbefale nogle mærker der virker, og samtidig er billige.

Tak for eventuelle henvendelser.

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg er en nybegynder til styrketræning.

Mit mål er at få større krop.

Det gør jeg ved at tage 3 sæt med 8 gentagelser.

Men jeg har fået anbefalet at jeg skal tage weight gainer, da jeg ikke har en særlig stor vægt..

Men problemet er om jeg virkelig skal begyndt på weight gainer, eller om jeg skal begynde på et andet kosttilskud. Derfor skriver jeg i dette forum.

Men også, hvem kan anbefale nogle mærker der virker, og samtidig er billige.

Tak for eventuelle henvendelser.

Det som klart virker bedst i starten og er billigst er at du får styr på din alm kost og ikke tænker så meget i tilskud.

Masser af kød, fisk og grønt, godt med frugt, gerne nødder og selvfølgelig også noget kulhydrat som kan komme fra brød, ris, pasta, kartofler, linser og lign. Bønner kan også være et godt suplement til dit protein indtag.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret, jeg prøver at omlægge min kost.

Men jeg har kørt med dette program et stykke tid, og derfor vil jeg gerne vide hvad jeg skal begynde på

hvis jeg skal opbygge en større krop.

any tips?

Afveksling er det letteste ting. Du kan skifte øvelser ud eller kører et helt andet rep range, så du f.eks. de næste 8 uger kører 5*5 og derefter 8 uger med 4*12 og så noget helt andet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share