Træning - men hvilke dage?


Hjælpmig
 Share

Recommended Posts

Hej MO

Jeg træner følgende fullbody-program. Det har jeg selv sammensat, med hjælp herfra.. Her: http://img84.imageshack.us/img84/7483/programe.png

Jeg har mulighed for at komme i fitnesscenter følgende dage: mandag, torsdag, fredag, evt lørdag. Tirsdag kan jeg også eventuelt.

Hvilke dage er det bedst at træne på. Jeg vil helst træne 3 gange om ugen. Og bør jeg træne fullbody?

//Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Det er bedst for dig at træne 3 gange om ugen. Det er bedst hvis du har en hviledag, mellem hvert træningspas.

Mandag, torsdag, lørdag lyder umiddelbart fornuftigt.

Ja, fullbody er bedst til begyndere pga. den høje frekvens som bevægelserne/muskelgrupperne trænes ved.

Der er mange øvelser i dit program der er teknisk svære, som du kan risikere at skade dig selv ved. Derfor er det utroligt vigtigt at du finder kompetente folk der kan instruere dig - hvor i landet bor du?

Link to comment
Share on other sites

Det er bedst for dig at træne 3 gange om ugen. Det er bedst hvis du har en hviledag, mellem hvert træningspas.

Mandag, torsdag, lørdag lyder umiddelbart fornuftigt.

Ja, fullbody er bedst til begyndere pga. den høje frekvens som bevægelserne/muskelgrupperne trænes ved.

Der er mange øvelser i dit program der er teknisk svære, som du kan risikere at skade dig selv ved. Derfor er det utroligt vigtigt at du finder kompetente folk der kan instruere dig - hvor i landet bor du?

Jeg bor i tæt ved Randers. Jeg syntes det går godt. Jeg har meget fokus på at holde ryggen ret og røven tilbage. Jeg har læst meget og set utallige videoer. Jeg går ud fra, at du tænker på en øvelse som dødsløft?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share