størrelses forskel på brystmusklerne


Bubba7
 Share

Recommended Posts

hej jeg hedder ilias har trænet nu i 9 måneder jeg synes selv jeg har trænet min bryst godt men alligevel er der noget gal min venstre bryst er større en det andet hvad kan man gør for at få en lige størrelse på dem begge to :)

Edited by Bubba7
Link to comment
Share on other sites

mit råd vil være at køre noget bryst træning hvor du træner de to muskler uafhængigt af hinanden. Dvs. med hver sin vægt. Fx dumbells eller kabel. På den måde sikre du dig at den ene ikke løfter mere end den anden. Det samme gælder i øvrigt alle andre muskler også hvis man har samme problem.

Link to comment
Share on other sites

mit råd vil være at køre noget bryst træning hvor du træner de to muskler uafhængigt af hinanden. Dvs. med hver sin vægt. Fx dumbells eller kabel. På den måde sikre du dig at den ene ikke løfter mere end den anden. Det samme gælder i øvrigt alle andre muskler også hvis man har samme problem.

Jeg vil våge at påstå, 8 ud af 10 tilfælde er det forkvaklet forfængelighedsproblems uden at være et reelt problem.

2 ud af 10 tilfælde er det genetisk/medfødt/helt naturligt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil våge at påstå, 8 ud af 10 tilfælde er det forkvaklet forfængelighedsproblems uden at være et reelt problem.

2 ud af 10 tilfælde er det genetisk/medfødt/helt naturligt!

I forlængelse af overstående

Man ser ofte en bedre udviklet muskulatur i den side, man onanerer med. Højrehåndet = højre bryst mere udviklet, venstre hånd = venstre side mere udviklet.

Derudover har folk også ofte en favorit-side til at skubbe, trække etc., hvilket gør at den ene side er bedre trænet end den anden. Skubber man primært med højre side, så er højre sides muskulatur mere udviklet. Og ligeså med venstre...

Edited by Nikolajknude
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share