MOL sponsorerer!!


angel
 Share

Recommended Posts

Opfordring!!

Var det ikke noget for MOL at sponsorere et par atleter inden for styrketræning, bodybuilding eller fitness som er aktive medlemmer i diskussionsrummet!!

I Sverige har de større hjemmesider ligende projekter, hvor man følger atleterne fra et par måneder før konkurrencen til selve dagen. På hjemmesiderne opfordres atleter til at sende en ansøgning, hvor efter der udvælges et par stykker, som man så kan følge i månederne op til en større konkurrence.

Det kunne da være sjovt at følge nye talenter på vej op - specielt nogle af de mere gavede MOL-boer :tongue:

Måske kunne MOL gå ud og finde en samarbejdspartner, som så kunne sponsorere kosttilskud, tøj eller ligende?

BARE EN IDE!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har allerede sponsor!!

Men jeg synes ideen er vildt god. Jeg har fulgt de svenske sider med stor interesse. Det er sjovt at følge med i en atlets udvikling, deres kost, træning og indstilling til konkurrencetræningen (eller mangel på samme når modet svigter - det er ren sæbeopera!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu surfer jeg ikke så meget rundt på sider for cykelryttere og badminton-spillere ;)

Det er primært talentjagt på personer som stiller op til bodybuilding eller fitness, som jeg er bekendt med!

Hvad angår bodybuilding så tjek denne side fra norge (se under Talangjakten)

Link to comment
Share on other sites

XAX> som jeg skrev i mit første indlæg, så kunne det være at de kunne få et kosttilskudsfirma eller ligende med på ideen - så pengene behøves ikke nødvendigvis at komme fra egen lomme!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ideen er skam meget god ;), men MOL er i forvejen presset for penge, specielt kunne vi godt bruge en dedikeret server, således at forummet kørte noget bedre.

Morten >> Hvor bliver den MOL T-shirt af ... det ville vel være en nem måde at donationer til driften på ?

Hellere det, end at dette en dag pludselig bliver et betalings-site :cries:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share