L-Glutamin


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Michael=> Dit svar tyder tydeligt på at du ikke er helt inde i reglerne, prøv lige at ring til dit lokale fødevaredirektorat og hør om du må sælge en ren amino syre som L-glutamin!

Du må IKKE sælge en UDSKILT ren aminosyre i Danmark det er 100% sikkert.

Grunden til nogle alligevel gør det er at fødevaredirektoratet ikke har styr på noget som helst endnu. Du kan også købe doping mv. over nettet på danske websites uden at det gør det lovligt.  

Link to comment
Share on other sites

>FF

Nu er der ikke lige noget lokalt fødevaredirektorat her hvor jeg bor :) men jeg vil da gerne undersøge det. Jeg mener dog at lige præcis L-Glutamin har jeg set omtalt som et lovligt kosttilskud herhjemme, men det vil da ikke overraske mig hvis det var ulovligt. Det er jo efterhånden ikke danskerne som siger "forbudslandet Sverige" nææææh det er snarere omvendt.

Så gør jer selv en tjenste og stem på enten CD, Konservative eller Venstre så vi kan få en borgerlig regering. Nå men det er jo en helt anden snak :)

Desuden er det sgu også ligemeget om man må eller ej, jeg gør det alligevel. Men når du nu ved så meget om det kan du så ikke lige fortælle mig hvad straffen er for at sælge eller købe det.

Link to comment
Share on other sites

BrainRoid>>  det er sku nemmere at få AS, end det er at få en røvfuld i byen, selvom man "kommert til" at vælte en Harly, og så siger "undskyld, men din knallert holdt i vejen" til ham den store fyr med tattoerne......... :rocketwhore:

  det burde da ikke være så svært for dig at få fat i..... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share