weaver&dunn operation


vognbjerg
 Share

Recommended Posts

hejsa :-)

jeg påtog mig for 2 år siden en skulder luxusation kat 3 dvs afrevne sener mellem kraveben og skulderblad. . jeg var så så heldig a have fået tiltusket mig luksus udgaven af en weaver&dunn hvor de har hæklet mig sammen med mit eget korsbånd fra knæet.... det er nu 5 uger siden . og modsat kikkert udgaven skal jeg holde armen HELT i ro i 6 uger (fast slynge) derefter kan jeg forstå at jeg skal starte ubelasttet genoptræning i 2-3mdr. og derefter må jeg løfte arm/skulder med egen hjælp...

SPØRGSMÅLET er så

er der nogen erfaringer med denne type operation.. den er forholdsvis ny i dk og lægen kan kun svare ud fra statistikker.. jeg er mest nysgerrig efter at vide om den kommer til at fungere nogenlunde normalt . . jeg er langt fra bodybuilder men kan godt lide at småhyggee med lidt træning for at holde mig i form.. derudover er jeg smed/mekanikker og bruger generelt mine arme og skuldre til tungere belastning.... er der en grænse for hvor meget man må belaste den efter alt er vokset og trænet på plads ??

nu efter 2 års skade og nu 5 uger i slynge erm min arm næstten svundet ind til ingenting (knogletykkelse) hehe så jeg glæder mig til at komme igang . . .

311843_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share