Bedste træningsmaskiner (mærke)


AGV
 Share

Recommended Posts

De plateloaded technocrapmaskiner ser ikke helt tosset ud. Rygterne vil det, at fitness world er begyndt at indkøbe dem til deres centre.

Jeg synes i øvrigt at kvalitetsbænke, power racks, db's og bb's er langt vigtigere vigtigere end maskiner.

Link to comment
Share on other sites

Har en ven, som arbejder hos fitnessworld i Valby. Han er begyndt at træne mere seriøst efter de har fået nogle nye maskiner derude. Ifølge ham er det de der weightplade maskiner. Han nævnte dog ikke mærket.

De nye maskiner blev testet i Valby, så vidt jeg ved. Og nu skulle de gerne udvide det til de andre fitnessworld (I hope!)

Link to comment
Share on other sites

De plateloaded technocrapmaskiner ser ikke helt tosset ud. Rygterne vil det, at fitness world er begyndt at indkøbe dem til deres centre.

Men hvad med skiverne? Hvis ikke de køber markant flere skiver får de da et problem.

Link to comment
Share on other sites

Fedtness World på Jens Baggesens Vej i Århus har netop købt 10-12 nye maskiner af dem fra videoen.

De virker solide, og der er rigeligt mulighed for at loade tungt på. Personligt synes jeg dog at håndtagene er alt for glatte, især når man har lidt svedige håndflader. Men de virker til at kunne holde til klart mere end meget af de gamle lort de har.

Men hvis man ligesom mig er 1.95, så kan det stadig godt være svært at sidde korrekt i nogle af dem. Der er simpelthen ikke ordentlig benplads :S

Eller også er jeg bare bøsse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share