Motivations-tråd


AGV
 Share

Recommended Posts

Denne tråd er oprettet for at fremme motivationen til træningen. Der kan postes alt, hvad der kan give en motivation til at træne. Videoer, billeder, musik, gode råd etc.

Vil starte med nedenstående video. Den kan virkelig kan give motivation synes jeg. Får lyst til tung dødløft. :devil:

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Når jeg træner og er kommet ind i en god rytme, får jeg større motivation til at træne endnu mere, og spise korrekt. Så mit råd: op på hesten og få trænet, det giver overskud i hverdagen og lysten til at træne mere :)

ønsker alle god træning.

P.s. træn sammen med en makker.

Link to comment
Share on other sites

P.s. træn sammen med en makker.

Det gælder bestemt ikk for alle.. Min motivation er meget større når jeg træner alene, så stopper træningen ikk pga en eller anden lige gyldig historie. Hader når man tager sig selv i at stå og snakke, når man burde træne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det gælder bestemt ikk for alle.. Min motivation er meget større når jeg træner alene, så stopper træningen ikk pga en eller anden lige gyldig historie. Hader når man tager sig selv i at stå og snakke, når man burde træne.

Fuldstændig rigtigt, har det på samme måde..

I starten var det hygge nok med en kammerat (man prøvede de forskellige maskinger, snakkede om hvad der var godt og skidt, kiggede på en god røv på løbebåndene osv.), men jeg vil til hver en tid hellere træne alene selvom mine venner træner samme sted som mig og træner sammen. Jeg føler jeg får meget mere ud af træning ved at bestemme selv og ikke tage hensyn til andre. Desuden er det svært at finde en makker med NØJAGTIG de samme intensioner som en selv, hvilket betyder at man skal gå på kompromis, hvilket jeg IKKE gider når jeg snakker om MIN træning.

Af praktiske årsager er det ikke engang muligt for mig at finde en jeg kan træne med (de samme øvelser), da jeg kun holder 30 sek. pause og det er ikke nok til at min "ven" kan køre ind over :D

Men hver sin smag :)

Link to comment
Share on other sites

Fuldstændig rigtigt, har det på samme måde..

I starten var det hygge nok med en kammerat (man prøvede de forskellige maskinger, snakkede om hvad der var godt og skidt, kiggede på en god røv på løbebåndene osv.), men jeg vil til hver en tid hellere træne alene selvom mine venner træner samme sted som mig og træner sammen. Jeg føler jeg får meget mere ud af træning ved at bestemme selv og ikke tage hensyn til andre. Desuden er det svært at finde en makker med NØJAGTIG de samme intensioner som en selv, hvilket betyder at man skal gå på kompromis, hvilket jeg IKKE gider når jeg snakker om MIN træning.

Af praktiske årsager er det ikke engang muligt for mig at finde en jeg kan træne med (de samme øvelser), da jeg kun holder 30 sek. pause og det er ikke nok til at min "ven" kan køre ind over :D

Men hver sin smag :)

Sjovt at vi har helt 100% samme holdning, vi burde næsten træne sammen?..... eller øøøh nåå nej :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

But here's a closing rant: one thing that no one talks about is how walking into a weight room tired, over-worked, stressed, and fucked up but then succeeding is a true lesson in mind strength. I don't always recommend it, but at certain times of your life you've got to quit being such a slave to your pussiness and step up and see how well you can do under shitty conditions.

People have always been working labor jobs for long hours. There are single mom's working two jobs and still finding time for their kids. There are soldiers that fought for our country that were hungry, tired, thirsty, and with pieces of steel stuck in their bodies, but somehow they were able to pull it together in combat. Why can't you get your shit together for an hour and do a couple sets of squats?

Link to comment
Share on other sites

Skovbo, kunne ikke være mere enig

Ja, det bliver lidt mere hyggeligt af at træne i fællesskab, men det er da irriterende, når man kan mærke at kroppen når at køle helt ned igen efter sin opvarmning, fordi man ofte er nødt til at tage hensyn til de andres forskellige pause-intervaller, anderledes antal af reps pr. sæt osv.

Har nok motivation i at sørge for, at jeg noterer mine resultater og derfra kan se om der gradvist sker forbedringer af tider/vægt-belastning mm. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share