Chondromalacia patellae!


sebastian92
 Share

Recommended Posts

Hey folkens!

Jeg er blevet diagnoseret med Chondromalacia patellae, som jeg har "lidt" med det seneste år! Hvilket jeg kan forstå, dog ikke er unormalt. Jeg spiser glucosamin og fiskeolie med minimal effekt.

Jeg er bare interesseret i andres evt. erfaringerne? og hvad I evt. har gjort og lært man skulle og hvad man skulle undgå at gøre.

Diagnosen er med 99,9% sikkerhed på plads, jeg har fået ultralydscanning for at tjekkekorsbåndene, en røgten og diverse undersøgelser med hænderne fra fysioterapeuter, ortopædkiruger og reumotaloger... Ingen fare for "mus" eller og derfor er en operation åbenbart ikke en mulighed.

Vh. Sebastian

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jeg har selv levet med det siden 2006 i form af ekstreme smerter - jeg tager ibumetin for at tage den hævelse der kommer i mine knæ, dog har jeg efter så lang tids behandling med ibumetin fået paradentose, hvilket også bare er øv!

Jeg går med krykkestok for at aflaste mine knæ, jeg er opereret 3 gange i det højre knæ uden virkning, hvilket er årsagen til at de ikke vil forsøge i det venstre. For mig er det en meget begrænsende lidelse da jeg har så store smerter som jeg har, og det genere mig at melde fra til studieture osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share