Træningscentre


JokumS
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg skal til at finde træningscenter til styrketræningen. Jeg er lidt i tvivl om, hvem jeg skal træne hos. Jeg bor på Amager, men jeg kan sagtens bevæge mig lidt længere ind i byen. Jeg overvejede lidt fresh fitness, men der står intet om stangvægt, og jeg vil egentligt kun bruge stangvægte og måske en gang i mellem håndvægte - alt i alt kun frie vægte. Fitness dk synes jeg er lidt dyrt i længden, men der ved jeg med sikkerhed, at der er stangvægte. Er der evt. nogle, der kan komme med foreslag eller ved, om fresh fitness har stangvægte?

Mvh,

JokumS

Link to comment
Share on other sites

Hej. Tak for svarene og jeg beklager det lidt sene svar. Jeg ved, at Target Fitness er 2 minutter fra mig, så det er faktisk et ret passende sted. Men jeg har snakket meget med en ven om at træne sammen, hvilket jeg fra f.eks. løb har fundet meget motiverende, når man skal præstere sit yderste - og det skal være hver anden dag. Så vi prøver lige at finde noget, der ligger i nærheden af søerne og amager. Vi har stort set samme mål. Hvis han ikke vælger at komme i gang med træningen, vil jeg meget gerne undersøge Targetfitness og AK Thor.

Tak skal I have :-)

Mvh,

JokumS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share