Startet med at træne..


damn
 Share

Recommended Posts

Hej hej..

Jeg har et sprøgsmål til alle jer kloge hoveder.. :)

Jeg begyndte at træne igen efter en pause på et par eller sådan en ting.. Men det jeg fandt meget mystisk var at imens og et godt stykke tid efter jeg havde trænet ville jeg have det ekstremt dårlig.. Rysten på hænder, kvalme, opkastning, hovedepine, svimmel, hjertebanken, åndenød (Lidt somom min hals snørre sig sammen eller somom det luft jeg for ned i lungerne ikke virker).. Og det skal lige siges at jeg ikke går særlig hårdt til den.. Bare en sløv halv time.. Det skal siges at jeg sikkert er i lorte form.. Og at jeg drikker en tand for meget cola...

Så ville selv tro det er en kombination af dårlig form og for meget cola.. Syre i blodet..

Men kunne godt tænke mig at høre hvad i synes..

Mvh Damn

Link to comment
Share on other sites

(Ekstremt) dårlig form kan sikkert have en del af skylden!

Men ellers kan det være at du er gået sukkerkold. Sørger du for at spise et stykke tid (f.eks en til halvanden time) før du træner?

Godt nok er cola ikke den mest optimale ernæring, men mig bekendt resulterer det ikke i en ophobninger af syre i blodet :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share