En ekstra træningsdag, for mere muskelmasse?


Laurberg
 Share

Recommended Posts

Hej alle :)

Jeg er ny på dette forum og jeg har et spørgsmål jeg meget gerne vil have besvaret :) (Vidste ikke om dette indlæg skulle ligge i styrketræning, eller træningsprogrammer, undskyld hvis jeg valgte forkert).

Jeg har netop gennemført Joe DeFranco's build like a badass og så vidt jeg har forstået, skulle man ikke blive specielt "stor" af det, men derimod meget stærk.

Nu er det sådan at jeg har tænkt mig at køre programmet igen og jeg godt kunne tænke mig at ligge en ekstra træningsdag ind, (dvs. en 4 dag pr. uge) som skulle være specielt for at få muskelmasse.

Først og fremmest, ville dette være en god idé?

Og på hvilken måde skulle jeg træne den ekstra dag for at skabe(?) muskelmasse?

Hvis der er nogle her, som har en bedre idé til et andet program jeg evt. kunne køre skal i være meget velkomne til at foreslå det, men husk at styrke er vigtigere end størrelse for mig :)

Mange tak for jeres tid og god weekend :)

Link to comment
Share on other sites

Built..... Programmet er sjovt nok rettet mod folk det ville være bygget som en badass. Det er dog vigtigt at husker hvem der har lavet det. Joe D træner primært atleter.

Hvis du vil træne 4x og er glad for hans programmer så prøv ws4sb.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Ivan mener, at programmet er egnet til folk, der gerne vil præstere noget som atleter og ikke bodybuildere, som mest træner for udseendets skyld og mindre med præstationen i fokus. Jeg ved ærlig talt ikke, hvad det er for et program, men jeg kunne forestille mig, det er noget styrkeløft/oly orienteret? Nogle af de store instruktører sig god for at starte ud med noget styrkeløft af en art inden man begynder på bodybuildingdelen.

Link to comment
Share on other sites

Ja netop, præstationen er i fokus og det er derfor jeg godt kunne tænke mig at ligge en enkelt dag ind om ugen der skulle være udelukkende for at få muskelmasse.

Altså jeg har hørt at man kan træne på forskellige måder, og at man skulle blive stor af at træne på en bestemt måde og stærk af at træne på en anden måde.

Og jeg kunne godt tænke mig at høre om hvordan man træner for at blive stor og om det overhovedet er en god idé at ligge sådan en ekstra dag ind? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share