Starte op igen..


crisis
 Share

Recommended Posts

Så blev man endelig student.. men tror vist at jeg har brugt for meget tid på læsning til eksamen, for har ikke en skid at lave, og efter min knæskade er min kondi jo faldet og faldet.. Det har jeg så tænkt mig at gøre noget om ved...

Jeg ved at det er lettere sagt en gjort, og det kan være jeg siger noget nu, og om et par uger så falder jeg fra.. Men.. hvordan skal jeg starte op igen.. for tror ikke at jeg kan løbe efter ½ år hvor jeg ikke har løbet.. hvordan kan jeg starte op igen.. nogen som har ideer til træningsprogram, og til hvordan man kan holde gejsten op.. og ende med resultat/færdigøre programmet...

Edited by crisis
Link to comment
Share on other sites

Jeg har forskudt min ene knæskal og fikset det med operation samt genoptræning, nu forskudte den anden knæskal, og er igang med genoptræning..

Der ikke noget decideret mål.. har bare fundet ud af at jeg træner bedst ved at løbe, og derved bedre kondi

Edited by crisis
Link to comment
Share on other sites

Ja lidt uhedigt, lyder til du er lidt genetisk udsat eller bare unlucky. Hvis det var mig ville jeg nok ikke begynde at løbe før jeg havde fået trænet ¨mine inderlåsmuskler stærke nok til at holde knæskallen på plads, men hvis du går til genoptræning nu hvad siger fysen så så kan du jo hører ham eller hende om du kan begynde :)

Link to comment
Share on other sites

Ja lidt uhedigt, lyder til du er lidt genetisk udsat eller bare unlucky. Hvis det var mig ville jeg nok ikke begynde at løbe før jeg havde fået trænet ¨mine inderlåsmuskler stærke nok til at holde knæskallen på plads, men hvis du går til genoptræning nu hvad siger fysen så så kan du jo hører ham eller hende om du kan begynde :)

Fysio siger go for det.. mærkeligt vil jeg mene, selvom jeg føler den er mere stabil.. men hold dog op det hårdt at starte op igen.. døde efter 15 min løb.. der er sku lang vej endnu :(.. og til bedre kondi :(..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share