Loser loses weight!


Chrissy
 Share

Recommended Posts

HEJ MOL

Bla bla bla...

Jeg er en pige på 16 år, der igennem hele mit liv har været tyk. Hvert fald efter min egen hukommelse. Min vægt må have toppet i 6. klasse, da jeg 168 cm høj vejede 86 kg. Det var en meget trist dag ved sundhedsplejersken og jeg har afskyet hende lige siden :dry: . Allerede dengang var jeg bange for badevægte og jeg fortalte heller ikke mine forældre at jeg overhovedet havde været ved sundhedsplejerske og jeg fortalte slet ikke min vægt. Men min skam over mig selv, fik mig til at stoppe helt med at drikke sodavand og spise chips, hvilket var meget svært (og jeg har ikke gjort det siden).

Jeg tabte mig (ved ikke hvor meget, for jeg gik helt konsekvent uden om vægte i min frygt for sandheden) ved at stoppe med sodavanden og alt det andet slik, men slik og chips var aldrig det, da havde gjort mig rigtig tyk. Det var helt klart mine størrelspotioner der var helt sindssyge i forhold til min alder. Hele min familie er overvægtig, hvilket ikke har gjort det nemmere.

States..

Jeg har dog over årene rettet mig lidt ud, og forskellige slankekure har hjulpet lidt. Nu vejer jeg 77 kg og måler 170 cm, men mit mål er helt sikkert at komme ned på 65 kg.

Og da jeg skal på gymnasium her til august, har jeg sat denne sommer af til at nu skal det sgu være nu! Jeg vil egentlig bare skrive den her log, så jeg selv kan følge med i mine fremskridt og holde mig selv lidt oppe på hesten.

Mange hilsner Chrissy.

Edited by Chrissy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share