kritik af nyt træningsprogram


Recommended Posts

Hej har lgie lavet et nyt full body program.

Det skal siges at jeg cutter i mens at jeg køre dette program.

Cardio: 30/30 sec split roning af 15 min.

Squat

T-bar rows

French press

Dumbell flat/incline bench press

benchpress with core

Shoulder press

Derudover suppler jeg med WOD fra crossfit.com

og så laver jeg noget hold træning: boksning/keddel bell/ spinning bagefter for at få lidt sved på panden.

Jeg køre dette program med 2 dages træning, 1 dag fri og så 2 dages træning og 2 dage fri.

Er dette for lidt tid til at restituere?

Regner med at skifte øvelser hver 8-12 uge.

det som jeg er lidt i tvivl omkringn vdr. dette program er om jeg ikke kommer til at mangle træning af dele af øvre ryg når jeg kun har T-bar rows til ryg?

Ligeledes tænker jeg om der mangler øvelser til Erector spina, abdominal samt glutes og biceps femoris.

Ser frem til jeres gode feedback XD

Link to comment
Share on other sites

Hej og velkommen.

Jeg tror det vil hjælpe på dine muligheder for en konstruktiv respons hvis du skriver lidt flere detaljer om dig selv og din træning.

Du skriver ikke noget om hvordan du kører dine øvelser; antal set og reps. Hvor lang tid tager din træning? Udover at du cutter, ved vi heller ikke hvad dine mål med træningen er.

Når det så er sagt, så forstår jeg vidst ikke helt pointen med din træningsuge. Skal det forstås sådan at du træner:

dag 1: Fullbody + WOD + Cardio

dag 2: Fullbody + WOD + Cardio

dag 3: Fri

dag 4: Fullbody + WOD + Cardio

dag 5: Fullbody + WOD + Cardio

dag 6: Fri

dag 7: Fri

?

Nu har jeg ikke meget forstand på at cutte, men jeg synes godt nok det lyder som en dræber med 4x fullbody + cardio på en uge og vil bestemt ikke mene der er nok tid for kroppen til at komme sig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share