Arrrggg fedt!


hc.
 Share

Recommended Posts

Kender i det med at man giver den gas med sund mad og motion og elsker sin nye måde at "være til" på og at man vejer 85 når man går igang og 5 -6 uger efter vejer man stadig 85? Selvom man har vejet 81,5 for 3 uger siden???

Her til morgen vejede jeg så 85 igen!!!! Jeg flyttede lige vægten for at min søn kunne komme forbi (flyttede den 20 cm kun) og så stod jeg op på den igen og så vejede jeg 81. Jeg flyttede den 4 gange og vejede 4 forskellige ting!!!

Så nu står den selvfølgelig der hvor den viste 81 og ik 85 hæ hæ

Fedt, så min vægt er i stykker!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvad har gulvet med det at gøre? Jeg troede det var vægten der var i stykker

Vægten står på gulvet.

Vægten måler det tryk din krop giver på vægten som følge af tyngdekraften.

Hvis vægten står på et ujævnt eller ustabilt grundlag bliver målingen af trykket upræcist.

Hvis vægten står på en plan, stabil og hård flade og du flere gange i træk vejer det samme (f.eks. dig selv) og vægten giver forskellige resultater (svinger med flere kg), så er vægten defekt/dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Nåhhhhh for pokker. Jamen så er den med sikkerhed defekt, jeg har lige prøvet igen efter jeg læste det der blev skrevet gulvet ik var plan og vægten viste forskellige ting, så lod jeg den stå samme sted og dem viste helt op til 1,5 kg's forskel selvom den stod akkurat samme sted og jeg prøvede den 4 gange indenfor 2 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share