Vudering af min kost - + spørgsmål.


ArToBi
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg tænkte på om I ville vudere min kost.

Jeg går efter en fladmave - så jeg træner 3gange om ugen, hvor jeg løber, bruger crosstrainer, og styrketræner derefter i ca 40min-1t. - ellers går jeg ture.

Jeg har holdt mig fra hvidt brød, hvidt pasta, kartofler, slik, sodavand, kage, majs, osv i ca. 8 måneder. '

Morgenmad;

Hvis jeg træner så spiser jeg typisk 2æg, ihvertfald noget protein - eller ca. 250g cheasy yoghurt + 5 mandler.

Hvis jeg har fri den dag, så spiser jeg ca. 40g. havregryn m. 170g. minimælk og lidt kanel ovenpå.

Formiddag; Hvis det er efter træning (jeg træner fra 9.45-12) Så spiser jeg ca. 45-50g. cheasy ost m. 6%fedt, der er 170kalorier i 100gram.

Hvis jeg har fri, så spiser jeg måske 200g. gulerødder og måske 5 mandler eller 1-2frugter.

Frokost (det får jeg først klokken 14.30-15.30.)

Det kan enten være fuldkornsspaghetti 50gram - m. cheasy osten ovenpå (revet) ca. 40g.

Men hvis jeg har fået havregryn til morgenmad, så spiser jeg enten 180-250gram kyllingefillet med en okay stor salat, tomat ca. 250g, agurk, 60g og iceberg 100-200g.

ellers spiser jeg rødpætte 200g. eller laks, hvis vi har 150-180g. En gang i mellem spiser jeg også tun i vand, ca 70-100gram med en salat som nævnt ^^

Eftermiddag.

Det kommer an på, hvor mange kalorier jeg er oppe på, hvis jeg ca. er oppe på de 600-700, tager jeg 200-250g cheasy yoghurt og evt. nogle gulerødder. Hvis ikke, så tager jeg bare nogle gulerødder.

Aften: Hvis jeg ikke fik æg om morgen, kan jeg finde på at lave røræg, eller omelet.

Hvis jeg fik spaghetti til middag, så spiser jeg kyllingefillet'en med salat, som jeg plejer at spise til frokost.

Jeg spiser ca. 1200-1300kcal om dagen - dage, hvor jeg træner kommer jeg ca. op på 1300-1400kcal.

Hvor jeg selvfølgelig også drikker vand.

Jeg er 168cm, 51kg og jeg er 16.

Jeg ligger ca. sådan: 20-22%fedt (medmindre jeg spiser laks :-b), 36-42%protein og 39-45%kulhydrat, det kommer selvfølgelig an på de forskellige ting.

og så har jeg nogle spørgsmål; må jeg gerne spise wasa knækbrød , fx wasa sport? , når jeg træner mig et til pænere/fladere mave - har bare læst mig frem til at hvede skulle være dårligt, hvis det var dét man ville have.

& jeg kan ærligtalt ikke forstå, hvorfor min mave ikke er flad endnu, når jeg er helt nede på 51kg.

I må undskylde, hvis det ser roddet ud, jeg vil gerne gøre det bedre, hvis I ikke kan forstå det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share