Kalorieunderskud og løberknæ


Jaaanie
 Share

Recommended Posts

Har det at man ligger i kalorie underskyd nogen indflydelse på helbredelse af løberknæ?

Jeg spørger fordi en del af min "behandling" er at få styrket stabiliteten, og så tænkte jeg at måske denne proces er langsommere mens man er i underskud?

på forhånd tak

/Jaaanie

Link to comment
Share on other sites

Jeg er absolut ingen ekspert, men umiddelbart handler det vel mere om hvad man indtager end kalorieunderskuddet. Ved genoptræning og styrkelse af muskler og sener/led er det vigtigt at få proteiner nok. Det var i hvert fald det svar jeg fik af en kyndig fysioterapeut da jeg skulle genoptræne efter langvarig skade.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er absolut ingen ekspert, men umiddelbart handler det vel mere om hvad man indtager end kalorieunderskuddet. Ved genoptræning og styrkelse af muskler og sener/led er det vigtigt at få proteiner nok. Det var i hvert fald det svar jeg fik af en kyndig fysioterapeut da jeg skulle genoptræne efter langvarig skade.

Okay tak for svaret :smile:

Går det fremad med specialet?

Nogen der er ekspert som har lyst til at svare? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Okay tak for svaret :smile:

Går det fremad med specialet?

Nogen der er ekspert som har lyst til at svare? :biggrin:

Jeg er da vildt meget ekspert..... :innocent: men jo tak det går fremad med specialet selvom processen godt nok er lidt hård. Skal aflevere om 11 dage :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share