skulder smerter i skulderen


Den-tykke-dreng-i-klassen
 Share

Recommended Posts

Hej jeg får kraftige smerter i "5 kronen" dvs. i mellem C6-7 til T 2- 3 på Columna vertebralis.

Derudover så er det hvor m. Rhomboid minor og m. Trapezius overlapper.

Det sker i min højre skulder og det er en haning shoulder, dvs. at min skulder hænger ca. 1½-2 cm mere end min venstre skulder.

Det er særligt når jeg løber på hårdt underlag.

Tror ikke at det handler omkring spændinger da jeg lige i dag har fået en lang massage kun på skuldrende og det har ikke hjulpet.

Det kommer mest frem når jeg bliver presset fx når jeg spurter så kommer det hurtigt, tager jeg det i et langsomt tempo så når jeg 5 km + så får jeg rigtig ondt i skulderen i det punkt. Det føles som om at nogen stikker det med en kniv :S

Det bliver ved med at sidde der også selv om jeg sætter farten ned og går fx en km. Så kommer det så snart at pulsen stiger igen.

Jeg har været nede ved løberen i Vejle og været ved deres fys. og fået kontrolleret mine løbesko og stil. Ud over en lidt for slap core så kunne han ikke se at det var noget galt.

Jeg har prøvet at tale med min læge om det, men han har ingen ide om hvad der er galt.

Håber at det er nogle af jer her inde der har en ide om hvad der er galt, eller har en kvalificeret ide om hvor jeg kan gå videre med den her sag.

Det er surt for det smadre mit løb og min drøm om at løbe copenhagen marton 2012.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share