Hvor vigtig er variation?


Supe81
 Share

Recommended Posts

Indrømmet jeg er ret doven når det kommer til madlavning, og i og med jeg kun er mig selv og relativ småtspisende, så vil jeg jo gerne nå at bruge råvarene før de bliver gamle...

Jeg spiser omkring 200ml suppe om dagen hjemmelavet (portionsopdelt på frost) på Linser, tomater, kartofler, løg, gulerødder og div krydderier,

Og eller forskellige variation af salater som primært er baseret på grovbulgur,kikærter, butterbeans, quinoa,grønne linser, grovris, (nogen gange alene andre gange i en kombi af 2) og så med en blanding oveni der består af olivenolie, persille, gulerødder, cashewnødder, løg, tomater, brokkoli...og dertil græsk youghurt på 4%..spiser bare lidt fra bøtten 3-4gange om dagen når jeg er sulten. vil skyde på det er omkring 500g salat og 100ml græsk youghurt

Af vaske drikker jeg vand, skummetmælk og lightcacao (omkring 100ml om dagen)

Alt maden er økologisk og jeg spiser sjældent kød, måske lidt fisk 1-2 gange om måneden..

Pt træner jeg primært hold i fw 4 timers spinning og 4timers styrke om ugen, dette blive suppleret med 4timers svømning om en måned...

Min kost og nuværende træning har jeg kørt i omkring en måned, men vil det gå an med så ensformig kost, og hvad mangler jeg evt af næringsindhold?

Edited by Supe81
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share