uro i kroppen efter løb


klips123
 Share

Recommended Posts

Jeg har det seneste år oplevet at hver gang jeg laver noget anstrengende såsom løb/hrutig cykling eller styrketræning hvor især lår er involdveret får jeg afsindig meget uro i kroppen hen mod aften.. En form for total overtræthed hvor kroppen egentlig er træt/slidt, men hvor jeg næsten ikke kan holde ud at sidde stille eller ikke at bevæge mig.

Det er mest i brystkassen og lårene det nærmest snurrer, har mest lyst til at sprinte/slås/sparke/skrige (dog forholder jeg mig selvf. i ro :P ) mens det står på (op til 3 timer). Søvnen er som regl meget ringe i de perioder det sker, og jeg vågner tidligere en normalt dagen efter.

Hvad kan det skyldes? Vi taler altså IKKE om lidt uro i benene efter et træningspas, det er gået hen og blevet til at jeg snart ikke har haft lyst til at træne i et år fordi det altid er et tilbagevende problem - på trods af at jeg træner meget skånsomt og bevidst (informeret).

Nogen der har oplevet dette?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share