Soldat i dagens Danmark


Commandos
 Share

Recommended Posts

Hej med jer!

Nu har jeg selv haft utallige spoergsmaal i anledning til det at vaere soldat i dagens Danmark. Jeg har lige saa laenge jeg kan huske oensket at vaere soldat, og self. vaere blandt de bedste. En maaned efter jeg fyldte 17, fik jeg min fars underskrift og stod paa Hoevelte Kaserne for at soege ind - jeg kunne ikke vente.

I dag er jeg nogle aar aeldre, og har fuldendt nogle af mine maal, som jeg nu vil proeve at vidergive til nye rekrutter.

Jeg er pt. udstationeret, og har primaert erfaring som groen soldat - men har ogsaa vaeret ude med NATOs flaade. Jeg har bekendte i Legionen, saa oensker folk at vide mere om de fysiske krav dertil skriver i bare en besked. Jeg selv overvejede legionen som plan B, hvis ikke det gik som det skulle i Danmark.

Jeg skriver normalt dagbog i haanden, inden jeg kryber til koejs - saa jeg har en mindre oversigt over traeningens udvikling.

Jeg er en lille senet gut paa 180cm - min vaegt er meget svingende da jeg paa haarde oevelser kan tabe mere end 5kg, og modsat hamstrer fodder naar jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share