Linds Løbelog


Lind_90
 Share

Recommended Posts

Øh.

Jeg vil gerne have overblik og struktur i min træning, og derfor laver jeg den her log. Jeg ser ikke noget hensigtsmæssigt i at fylde min blog med træningsrapporter eller at have en masse papir liggende rundt omkring. Et internetforum er derfor et fint medie til formålet - og hvis folk gider, kan de altid komme med mere eller mindre relevante kommentarer - det glæder jeg mig til.

Formålet med min træning er, at jeg på det seneste har lidt af manglende energi og en begyndende vinterdepression (og dårlig søvnkvalitet, osv.), og jeg mistænker, at det sagtens have noget at gøre med, at jeg ikke får særlig megen motion foruden at cykle 12-13 km om dagen. Jeg er under alle omstændigheder i elendig form, doven og uoplagt for tiden, og det har jeg ikke altid været. Jeg bryder mig ikke om det.

Desuden er jeg i gang med et fuldtidsstudium, og det kommer min nuværende tilstande i vejen for. Man får ikke læst særlig meget (og indlæringevnen er væk), når man er ved at falde i staver kl. fire om eftermiddagen.

Min træning vil til at starte med bestå af morgenløbeture på omkring 5 km med stigende intensitet.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til :bigsmile:

Bliver spændende at følge din log. Jeg kan godt genkende det med vinterdepression, og for mig hjælper løbeturene som regel med at holde det på afstand. Der er intet som følelsen af at kunne løbe sig varm på en kold og mørk dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share