Marathon 3:45 program


morteng
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'ere.

Jeg beklager hvis jeg stiller et spørgsmål der har været stillet mange gange før, men i så fald har jeg ikke kunnet finde svaret.

Jeg har nu løbet to marathon, det første på 4:24 og det andet på 4:20. Begge gange havde jeg egentlig 4 timer som mål, men man kan lægge nok så mange planer :)

Selvom tiderne ikke er så forskellige, var løbene dog ganske forskellige. På mit første marathon vidste jeg naturligvis ikke hvad jeg gik ind til, jeg satte for høj fart, fik for høj puls og måtte på flade fødder mange gange gennem de sidste 14 km. Mit andet marathon gik en del bedre, selvom jeg havde mavekrampe mellem 24-30km lykkedes det mig at løbe hele vejen. Det var en rigtig fed fornemmelse at LØBE et marathon, og ikke bare gennemføre :)

Men, nu vil jeg altså under de magiske 4 timer. Derfor søger jeg et program der sigter efter ca. 3:45 (så der er lidt at give af). Jeg har haft fundet et par engelske, men jeg er ikke trygge ved dem. De bruger miles og andre udtryk jeg ikke er familiær med. Jeg vil blive meget glad hvis der findes program på dansk :)

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share