Det klemmer ved mine ribben


Flupsib
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen! Her den sidste Måneds tid har jeg fået ondt i venstre side af ribbenene, eller mellem ribenene, hvis man kan det? Det er ligesom om der er noget der trykker eller klemmer, der ved de øverste ribben. Jeg er 14 år. Jeg får det ca. 1-4 gange om ugen, og det varer ca. I 2-10 min. Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe!! Skal jeg gå til lægen? Mine forældre siger jeg skal strække det ud, når det gør ondt, men det gør bare ekstra ondt. De siger også at det måske er noget der er kommet i klemme mellen musklerne. Søger virkelig hjælp! M.V.H Mig!:-D

Link to comment
Share on other sites

Hej du, jeg kan nogen gang få en følelse af at nogen ligesom jager en kniv ind mellem ribbenene på mig - det gør pisse ondt. Jeg har altid fået at vide det var fordi en nerve var kommet i klemme.

Anyway, jeg kan altid løse det ved at fylde brystkassen helt op med luft, række armene over hovedet, og bukke sidelæns ned mod den anden side - lige når man gør det virker det som om det gør MERE ondt, men så fjerner det problemet.

det kan du jo prøve.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share