Smerte ved højre triceps efter træning


thjo
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er efter træning noget øm på siden af højre arm nær triceps musklen. Jeg har forsøgt at finde ud af hvilken øvelse der gør det, men virker som om det kan være flere. Mærkes mest når man trykker på området. Jeg er ikke øm der imens jeg træner men umiddelbart efter, hvorefter smerten fortager sig over nogle dage. Jeg har haft mere ondt deromkring engang hvor jeg anstrengte mig for meget med Dips. Tager nu hverken bænk eller Dips da de synes at fremprovokere dette. Ved ikke om det er præcis samme sted hvor der nu sker noget igen. Muligvis er det en sene, det er ligesom inde bagved triceps. Skal man passe på med træning når smerten først kommer bagefter og aftager igen hver gang eller kan man bare blive ved? Nogle der har nogen idé om hvad dette er? Træner nu også rotator cuff da jeg har hørt dette er en god idé.

Træner mange forskellige øvelser, kan godt skrive mit program hvis i ønsker det, nu ville jeg bare se om i havde nogle råd umiddelbart.

Smerten er ikke meget slem, men føles ikke som DOMS, kan dog muligvis være det? Passer bare lidt på for tiden :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share