Hvad søger i hos en Personlig Træner?


holmdrengen
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-online

Jeg har i noget tid gået med tanken om at starte op som selvstændig Personlig Træner. I den forbindelse har jeg undersøgt hvad der er af muligheder pt (altså Personlig trænere på markedet allerede) Jeg synes rigtig mange ligner hinanden. Har samme baggrund, tager 500 kr/t og laver pakkeløsninger.

Men jeg tænker, er det virkelig det der dækker danskerne som søger en personlig træners behov? Jeg kunne godt tænke mig at ramme en rigtig bred målgruppe, og ikke kun dem der allerede kommer i et fitness center, og ser et lamineret papir hængende med et tilbud om Personlig træning.

Så hvis du kunne hjælpe mig med at beskrive hvad lige netop DU ville søge efter hos en personlig træner, ville det være til stor hjælp. Selv hvis du ikke har brug for det, ville jeg være taknemmelig for at høre din mening/holdning til det.

På forhånd mange tak !

Martin,

Link to comment
Share on other sites

Hej Martin

Jeg tror du selv skriver svaret: De andre laver pakkeløsninger.....

Du skal tage udgangspunkt i hvad "dine kunder/bruger" eller hvad de nu kaldes, har brug for. Og kender de ikke deres ønsker/mål. Så hjælper du dem med det også, og giver derefter et tilbud på prisen for Jeres samarbejde.

Held og lykke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest J.A.-Træning

Hej Motion-online

Jeg har i noget tid gået med tanken om at starte op som selvstændig Personlig Træner. I den forbindelse har jeg undersøgt hvad der er af muligheder pt (altså Personlig trænere på markedet allerede) Jeg synes rigtig mange ligner hinanden. Har samme baggrund, tager 500 kr/t og laver pakkeløsninger.

Men jeg tænker, er det virkelig det der dækker danskerne som søger en personlig træners behov? Jeg kunne godt tænke mig at ramme en rigtig bred målgruppe, og ikke kun dem der allerede kommer i et fitness center, og ser et lamineret papir hængende med et tilbud om Personlig træning.

Så hvis du kunne hjælpe mig med at beskrive hvad lige netop DU ville søge efter hos en personlig træner, ville det være til stor hjælp. Selv hvis du ikke har brug for det, ville jeg være taknemmelig for at høre din mening/holdning til det.

På forhånd mange tak !

Martin,

Hej Martin,

Hvad har du selv af uddannelse?

Hvilke priser havde du tænkt dig? - Priserne er et af de parametre, som er vigtigst for kunderne.

- Hvordan ville du få fat i dem som ikke allerede træner i fitness center? Det er de færreste som ikke træner der tænker, at de gerne vil bruge 5.000 kr på at få en personlig træner.

Jeg er selv personlig træner, og taler af erfaring, når jeg siger at den bedste måde at få kunder, er at lade dine gode resultater snakke godt om dig! "Mund-til-mund" er klart bedre reklame end alle mulige købte medier.

Håber du får lidt svar, ellers må du skrive. :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share