Proteinpulvet til væggtab?


Hardcasto
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har lige et par meget hurtige spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at få besvaret.

Jeg er begyndt at tage proteinpulver efter træning, men er det en god ide hvis jeg gerne vil tabe mig et par kilo mere? Samtidig vi jeg gerne opbygge muskler, men kan man kombinere det med vægttab ?

Ved godt at det handler om at have kalorie underskud men stadig ?

Tak på forhånd :)

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har lige et par meget hurtige spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at få besvaret.

Jeg er begyndt at tage proteinpulver efter træning, men er det en god ide hvis jeg gerne vil tabe mig et par kilo mere? Samtidig vi jeg gerne opbygge muskler, men kan man kombinere det med vægttab ?

Ved godt at det handler om at have kalorie underskud men stadig ?

Tak på forhånd :)

Jeg synes du skal give dine muskler nogle proteiner efter træning, men det må bare ikke gå ud over dit kalorieunderskud, hvis dit primære mål er at smide nogle kg... :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest J.A.-Træning

Som hrjonas skriver, så er det fint med protein pulver efter træning - det skader ikke dit vægttab, hvis du stadig er i kalorieunderskud!

Men, men men... Når du skal tabe dig, så er det nok lidt sjovere at få nogle kalorier som mætter, i stedet for at drikke dem væk.

Så jeg ville tage mig en portion pasta og tun i stedet for en shake! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share