Nutrisport!


typen
 Share

Recommended Posts

HEJ!

Jeg overvejer at købe protein fra Nutrisport men de har 2 forskellige produkter som jeg er lidt i tvivl om!

Der er 90+protien, 5 kg. som koster £59 (90% protein)

                           og

ALL WHEY, 5kg. som koster £75 (84% protein)

ALL WHEY har en meget høj BV (180) og burde jo derfor være det bedste. Men prisen taget i betragtning, hvad kan så bedst betale sig??

Nogen herinde som har prøvet produkter fra NUTRISPORT og hvad er jeres erfaringer med dem?

btw... Jeg træner for styrke og masse!

http://www.nutrisport.co.uk/

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt ALL WHEY (84% protein) et par måneder og regner ikke med at købe nyt pulver igen(går over til kakaomælk)

Det er lidt svært at sige om det virker bedre end dårligere end andre pulvermærker, da jeg kun har prøvet et andet mærke.

Helt ærligt så vil jeg mene at det kan være fuldstændigt ligegyldigt hvilken en af dem du vælger. Hovedsagen er at du får noget protein indenbords af nogenlunde kvalitet...

Medmindre du er en seriøs kandidat til Mr. Olympia, men ellers ikke...

Link to comment
Share on other sites

Det med mr. Olympia kan vist godt udelukkes :)

Men har du været tilfreds med ALL WHEY (siden du begynder på cacaommælk i stedet for)?

Det seneste produkt indenfor protein jeg har brugt er fra GETBIG som jeg sådan set er meget tilfreds med, men jeg vil også prøve noget andet!

Link to comment
Share on other sites

Grunden til at jeg skifter til kakaomælk, er at det simpelhen er billigere. Jeg træner hellere ikke efter masse, så om jeg vokser 0,75 gram mere pr. måned ved at bruge Super Advanced Triple Leptid Ionized 3VH proteinpulver :biggrin:, kan være fuldstændigt lige meget...

Efter min overbevisning er det spild af tid på nuværende tidspunkt at bekymre sig om sådanne detajler.

Spis meget og fornuftigt, træn hårdt og få noget hvile. Resten kan næsten være lige meget... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt en del sige at 90+ ikke smager ret godt, og det skriver getbig vist også selv på deres hjemmeside. Desuden er whey også bedre, specielt hvis du bruger det lige efter træning da det bliver optaget hurtigere.

Så jeg vil nok anbefale at du vælger whey.

Jeg har dog aldrig selv brugt nutrisports protein.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share