Skulderskade


MartinC85
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg er så uheldig at jeg har erhvervet mig en skulderskade i venstre skulder(arbejdsskade). Og har efterfølgende fået en stabiliserende operation, da mit ledbånd var forstrukket og samtidig var der en fordybning på bagsiden af skulderbladet på en 5mm. Jeg har trænet siden jeg var en nydelig ung mand men af gode grunde er det blevet problematisk, hvilket irritere mig noget så gevaldigt! (Det skal lige siges at jeg fik skaden i November måned 2007 og blev opereret i April 2008). Jeg har trænet lidt efterfølgende men der er selvfølgelig kommet en del begrænsninger på hvilke øvelser jeg kan kører.

Jeg har gang i genoptræning og det skal jeg også have resten af mit liv, for at holde styrken ved lige.

Mit spørgsmål er ganske simpelt: Er det dumt af mig, hvis jeg fortsætter med at træne? (selvfølgelig uden "hårde" skulderøvelser) - Eller udgør skuldermuskulaturen et alt for stort problem til at jeg ville kunne få noget positivt ud af min træning?

Hvis jeg har formuleret mig på en besværlig måde, skal jeg nok prøve at uddybe :)

Mvh

Martin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share