nytårtiljul


kriloras
 Share

Recommended Posts

Så er det i gang igen, så længe jeg husker den sunde livsstil fra nytår til Jul er der basis for et sundt og tilfredsstillende liv! :bigsmile:

Jeg har besluttet at skære sukker og fedt så meget ud af min kost som overhovedet muligt, i stedet for at følge diverse mere eller mindre vellykkede slankeprogrammer. Det er min tanke, at jeg på denne måde kan etablere nogle gode kost og motions vaner, som det er muligt for mig at fastholde, fordi det foregår i mit eget tempo, og med al den viden og erfaring, i rygsækken jeg efterhånden har indsamlet på området.

Jeg meldte mig ind i Loop allerede i November og var godt i gang indtil midt december, hvor mange af de, desværre alt for, sædvanlige undskyldninger kom på tværs af den regelmæssige træning.

Jeg startede så op igen i går, og en af de ting der virkelig motiverer mig i Loop er de blokke der vises på skærmen når jeg logger ind til træning, jeg får det så godt med mig selv, når jeg kan se at jeg har trænet så mange gange, at månedens søjle er max. høj. For ikke at tale om de hurtige resultater der kommer og alt hvad der plejer at hænge på kroppen, bliver rettet ind og op! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share