Feedback på fagprøveforslag


camdr
 Share

Kost/træningsvejledning i Sportsbutik  

2 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej,

Jeg er ansat i en sportsbutik i København og overvejer at lave nedenstående event, men jeg vil gerne høre om I har nogle forslag til tilføjelser/ændringer i programmet. Samt om det er noget I tror der holder? Er det en god idé, eller er jeg helt blank? ;-)

Først og fremmest skal jeg måske nævne, at hovedmålgruppe til dette event, vil være folk der ikke i forvejen motionere, eller i hvert fald har svært ved det og gerne vil komme ordentligt i gang. Dem der har lavet et nytårsfortsæt om at tabe sig, men stadig ikke har lavet noget fysisk endnu. I kender garanteret typen ;-)

Jeg tænker at hive en kostvejledningsekspert ind, der kan måle fedtprocent, muskelmasse, vandprocent m.m. og fortælle om hvad det har af betydning for kroppen, at tallene viser så og således. Dertil vil jeg gerne have en personlig træner der giver tips og idéer til 1) at komme igang med træningen/finde motivationen, 2)gøre træningen sjov og 3)eventuelt idéer til nemme og effektive øvelser man kan lave derhjemme. Dertil kommer selvfølgelig et mindre ''foredrag'' om det rette udstyr i form af sko, beklædning og eventuelt tilbehør.

Hvad siger I?

P.S. Dette er IKKE en reklame for eventet. Eventet skal bruges til min fagprøve, og jeg vil blot have lidt objektiv feedback på om folk tror det kan blive en succes?

Mvh

Camilla :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share