Paris Marathon 2012


NAVYSOLDIER
 Share

Recommended Posts

Paris Marathon 15. Apr. 2012

Så er der mulighed for at sikre sig et startnummer til det ellers udsolgte Paris Marathon.

Jeg er så heldig at have vundet 2 stk. startnumre til dette års Paris Marathon

(Der er et af de 5 store)

Men da jeg hverken er skizofren eller har tænkt mig at løbe turen 2 gange, sælger jeg det ene af startnumrene. :tongue:

Hvis du rigtig gerne vil dele denne løbeoplevelse med ægtefælden, svigermor eller bare en god ven, kan vi måske godt finde ud af en handel af begge startnumre, da dette løb ikke helt passer 100 % ind i mine planer for 2012. :crazy:

Som sagt så har arrangørerne meldt dette løb for udsolgt, så vil du opleve dette løb i byernes by, så er det med at slå til her. :cool:

Udsolgt er så alligevel en sandhed med modifikationer, for Marathon Travel Club kan vist også stadig skaffe enkelte startnumre. Men dette til en pris af 1200,- Pr. stk. (Du kan godt få dem billigere hos mig) :innocent:

Men kom med et bud, evt. på begge startnumre.

Ved handel inden mandag morgen (d. 31/01) kl. 08:00 kan du få dit/jeres egne navne og mailadresser på startnumrene, ellers bliver jeg nød til at opgive eget navn til arrangørerne, og så må du selv prøve/sørge for at få navnet ændret.

Kom Frisk. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share