Claus "rookie" styrketrænings logbog


Clausj
 Share

Recommended Posts

Velkommen til min log, jeg håber i ville følge med i mine fremskridt!

Formålet med denne log er at jeg/i kan følge med i min træning og fremskridt, jeg vil tage nye billeder hver måned og smide Herind. Jeg har taget nogle billeder af hvordan jeg ser ud nu men ved ikke helt om jeg skal smide dem ind nu ?!

Lidt Info om mig selv:

Navn : Claus

Alder : 22 år

Vægt : 55 kg

Træningscenter : fitness World Silkeborg

Trænings erfaring : overhovedet ingenting

Jeg er lige begyndt at træne, jeg fik lavet et program af en lokal instruktør som jeg har planer om at køre i et par måneder så jeg starter ud uden at få skader osv. Når jeg så har fået lidt muskler bygget på og fået lidt balance og kontrol i centeret vil jeg igang med andre øvelser som kræver lidt mere teknik..

Kosten køre jeg desværre ikke 100 % efter en plan men jeg tæller mit protein indtag så jeg har en fornemmelse af hvad jeg får, derudover spiser jeg alt det jeg kan for at bulke. Jeg tar en Whey Shake morgen og imens jeg træner, og en Night time Shake før jeg skal i seng.

Mit trænings program ser således ud, navnene er måske ikke 100 rigtigt men det sku vel være til at forstå :

Opvarmning tar jeg ca 10 min på en crosstrainer

Pulldown 35 kg

Row/Rear deltoid 30 kg

Seated leg curl 15 kg

Leg extension 25 kg

Seated leg Press 45 kg

Pectoral fly 35 kg

Torso rotation 35 kg

High Row 20 kg

Inline brest Press 15 kg

Abdominal crunch 15 kg

Jeg tar 3 sæt af 12 rep af alle øvelserne men ca 30 sek pause imellem. Træninger mandag, onsdag og torsdag..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share