Jeg VIL!


Kristine
 Share

Recommended Posts

`Tørfisk og cykler er det legalt at stjæle´, sagde man i min barndom. :laugh:

Selv bliver jeg dog aldrig vild med tørfisk. Det var godt nok også mest tørrede isinger, og kun sjældent torsk. Det lykkes sjældent at lave tørfisk andre steder i DK end langs vestkysten. Hvis der ikke er salt nok i luften, rådner de, og/eller bliver offer for spyfluer.

Kunne godt forestille mig at tørrede isinger ikke lige var sagen :D

Den jeg får fat i er fra Island, (harðfiskur)og er i fileter, og så har den været igennem en banke maskine så man ikke brækker tænderne på den.

Bor på Færøerne, så der er faktisk optimale "tørre-forhold" her, gider bare ikke selv at banke fisken igennem (selvom det nok ville give noget fin motion)

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: :bigsmile: Gå væk influenza!!

26.02.12

Jeg er ved at blive vanvittig af at være syg!!

Jeg har enda spist mine vitaminpiller, HVORFOR skal jeg være syg?

Har ikke lavet en pind hele weekenden, og nu starter hele trummerummen om´igen i morgen kl 05.30 :sneaky2:

Får heldigvis besøg, mandag 8 dage, af min søster, der tager turen på 1400 km herop sammen med sin kæreste.

Stormvejr, og regn i uanede masser! De skal sq nok få en go´sejltur på 36 timer :P

Kristine går i seng, godnat sov vel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

27.02.12

AAAARGH, jeg orker ingenting, pga. den her forkølelse/stress og hvad det ellers er en blanding af jeg har..

Er lige kommet hjem fra træning, og det var godt nok ikke det mest aktive jeg nokensinde har oplevet..

Nogen chin up´s og lidt løb... det var det, så var Kristine done!!

Mangler også lidt motivation, i det her vinterdeprimerende vejr...

Det skal lige siges at her er mørkt størstedelen af døgnet lige for tiden, 62°07′00″N07°01′59″V, er ikke lige verdens fedeste sted!

Link to comment
Share on other sites

28.02.12

Baaaaah, det regner, og det er mørkt, jeg ønsker mig laaaaangt væk lige nu, er ved at blive seriøst vinter-depri af at høre om at foråret så småt begynder at vise sig i Danmark, kunne jeg godt trænge til at se, eller generelt bare noget LYS!!!!

Der er ikke noget at sige til at alting går op i hat, briller og makrel heroppe for tiden, med det vejr vi holder os.

Havde vindstyrken da for "#¤%&/ bare været 45 m/sek og opefter, så havde man da en undskyldning for at være indenfor men nej, altid liiige på grænsen til at man blæser væk!

Træningen i dag var super nice, fik svedt igennem på crosseren, og styrketrænet i 1½ time, fint nok... Brugte så lige en halv time efterfølgende på at strække ud og se fjernsyn (i mørke) ekstra hyggeligt!

Nu går turen ind i seng, med en kop the og en eller anden random bog, jeg når alligevæl kun at læse overskriften, inden der bliver knaldet brikker..

Sov vel, nattenat!

Link to comment
Share on other sites

Kan nu køre bil og se ting igen! Juhuuu!!

Status på arbejde i dag, laaang dag, men den blev sluttet godt af med en go´gang træning.

Er enda blevet den lykkelige indehaver af en nyt the krus og en kalender det MATCHER!!! :P

Kristine Over and out!

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at træne og spise som man skal når man bliver overvældet af fustrationer..

Jeg vil væk herfra!!! Jeg orker det ikke mere, min arbejdsplads er et stort ROD, og føler lidt jeg er den absoulut eneste der prøver at holde styr på en tankstation der er undergravet i svamp, defekte ting, rod og generelt uhygijeinisk, hvad er takken? En skideballe foran alle kunderne over at jeg kom til at køre støvsugeren over en FUCKING kant!!!!

Hvis bare der var nogen som helst andre der bare gad at køre den støvsuger et eller andet sted hen ville jeg blive himmel-henrykt!

Så er brokke-kvoten for i dag vist opbrugt.

Morgenmaden i dag bestod af en dåse tun, (spiser stadig ikke æg, efter kyllinge uheldet)

middag: tørret fisk og skummetmælk, broccoli!

Link to comment
Share on other sites

Er det en storm? Eller er det noget med lav-/højtryk :blink:

He he, har også hørt om Færøernes vilde vejr...

Det er en orkan :) lige pt. omkring 34 m/sek. Så det er mest fornuftig bare at blive hjemme, hvis ikke man vil væltes af et flyvende får :tongue:

Det løjer af i nat engang :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pyyyyh... Nogle hektiske dage, med ferie er vel overståede

Har haft besøg af søster og svoger fra Danmark, så den har stået på daglige fiske-gå-ture muslingesamleri, sight seeing, og masser af go´færøsk mad mmmmh..

Er tilbage i vante rammer nu, så længe det varer, den står på ferie igen fra på næste lørdag, hvor jeg får min veninde herop, marts har hidtil været en fantastisk månéd og jeg tror den når at blive endnu bedre :D

Min søster og hendes mand er begyndt at spiuse efter low carb high fat metoden og det ser virkelig ud til at virke for ddem, ikke fordi min søster er overvægtig eller noget) så har overvejet om jeg måske skal have lidt mere fedt i kosten.

Hun kom enda med en rigtig go´opskrift på brød, som jeg rent faktisk må spise Vil lige dele:

100 g Hørfrø

150 g græskarkerner

100 g sesamfrø

100 g Solsikkekerner

150 g groft hakkede mandler

3 spsk. husk

2 tsk Bagepulver

3 tsk salt

½ dl olie

2 dl vand

5 æg

Bages ved varmluft i 70 min ved 160 grader

Det smager himmelsk ( i hvert fald når man ikke har spist noget der så meget som mindede om brød i år)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hold da op!!

Er nu færdig med at holde super hektisk ferie :P

Det er nu blevet lyst om morgenen (red. kl 05.00) så fra i morgen står den på at løbe på arbejde, glæder jeg mig til at komme i gang med.

Ferien har været usund, men det var skam også med i planen, man har vel lov at have ferie en gang imellem, har dog fået rigelige mængder af motion, så det opvejer jo lidt.

Har enda været ude og ride, hvilket jeg har holdt mig fra i 4 år, pga. en svær rideulykke, der gør at min hofte låser sig lige så snart jeg stiger op på en hest, men det gik ganske udemærket, selvom jeg har ondt i min hofte endnu, 3 dage efter.

Tror jeg vil til at træne mig stille og roligt op til at kunne ride igen, det er pænt træls ikke at kunne når man har været heste-freak i sine unge år :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share