Forholdsvist hurtigt vægttab


MrVolbeat
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er en gut på 18 år, og er studerende på 1 års HHx. Som mange andre, vil jeg gerne smide nogle kilo til den forestående sommer. Lige umiddelbart ligger jeg ca på de 86 kilo, og er 184cm høj. Jeg kunne godt tænke mig et vægttab der varer ved indtil sommeren, så jeg får lidt nemmere ved at smide t-shirten på stranden og andre steder, I ved. Jeg har læst meget om kostændringer, kalorietællinger osv. og det lyder alt sammen meget fornuftigt. Problemet for mig er dog, at jeg i længden nok ikke kommer til at overholde det hele, da jeg stadig bor hjemme. Jeg har prøvet Shaun-T's 'Insanity' program, som oven i købet er super, men kunne i længden ikke overholde træningerne, som skulle foregå hver dag. Jeg synes jeg begynder at blive en del desperat, da der ikke er langt til sommeren og sommerferien, og jeg er på bar bund mht. hvad der vil virke.

Jeg er åben for mange ting, men jeg ved bare, at sådan som kalorietællinger og massiv kostændringer vil jeg ikke kunne overholde, da jeg tit er til fester, i by og på bar. Det skal da ikke forståes om at jeg drikker meget, da det ikke er tilfældet. Er også villig til at træne nogle gange i ugen, som jeg i forvejen også gør. Det jeg gerne vil, er jo bare at få smidt nogle kilo ved bryst og maven.

På forhånd tak,

Den frustrerede studerende :-)

Link to comment
Share on other sites

Du vil ikke træne og du vil ikke ændre din kost meget, men du vil gerne tabe dig? - Det bliver sgu ikke nemt. Du skal i kalorie underskud så simpelt er det. Det er vel 3 muligheder:

Spis som du plejer og træn virkelig meget

spis lidt mindre og træner lidt mindre end ved overstående

spis meget mindre og træn slet ikke

Det bliver nok altid rigtig sjovt at tabe sig, for man er nødt til at opgive nogle ting:)

Link to comment
Share on other sites

Køre full body 2-3 gange ugentligt. Spis en smule mindre, prioriter kød frem for brød pasta osv.

Løb 30 min 2-3 om ugen. Og du vil nok se nogle resultater. Det er nok ikke de store mirakler du kan forvente på den tid du har, og med den indsats du vil ligge for dagen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share