Begynderprogram Crawl?


kriger0899
 Share

Recommended Posts

Så blev der endelig fundet et forum hvor man kan dele sine erfaringer med andre:O)...

Jeg er mand 37 år og har besluttet mig for at genoptage triathlon træningen et skridt af gangen... Har for mange kilo på kroppen lige nu, men er godt på vej ned i vægt gennem kostomlægning/portionskontrol og spinning i store mængder... Har løbet halvmaraton sidste år, men fik en træls skade..... Nu er jeg klar igen og starter løb op igen stille og roligt i næste uge, selvfølgelig kombineret med spinning....

Har min racer stående på loftet og den skal samles og opdateres lidt vil jeg tro også er det på landevejen istedet for spinninglokalet, er spinninginstruktør og elsker at spinne på fuld skrue, men der er nu noget over at banke nogle kilometer af i det fri....

Svømningen er lidt på standby lige nu, men er igang med at finde et sted der passer genialt med mit arbejde ser det ud til, men mere om det senere...

Nogen der ligger inde med et godt begynderprogram på svømmefronten??? Eneste sted jeg ikke er dækket helt ind endnu:O)...

Mvh

Krigeren

Link to comment
Share on other sites

Joe Friels "The thriatlete's training bible" har en masse programmer på flere niveauer, så der skulle være mulighed for at finde et program, som passer.

Har du rimeligt styr på teknikken? Ellers kan det anbefales at finde en træner eller alliere dig med en habil svømmer og få lidt tekniktræning.

Held og lykke med træningen og projektet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share