Volley og Triathlon


foxi
 Share

Recommended Posts

Nu skal det prøves...

Sådan lige kort om mig selv, er jeg en studerende på 20 år. Spiller volleyball på noget der nærmer sig højeste plan i DK. Jeg er træningsspiller i en liga-klub (bedste række i DK).

Der ud over, kan jeg godt lide at både svømme og løbe.

Cykling er min transport rundt i byen. Og cykler typisk 15+ om dagen.

Jeg har efterhånden tænkt i et stykke tid, at jeg gerne vil følge hvor meget sport jeg egentlig dyrker på en uge.

Og hvad er så bedre end at en Logbog?! :P

Også kan jeg da starte med i går:

Jeg spillede 3 timers beachvolley, og løbe, samt hoppe i sand bliver hårdt i længden. Sammen med dem jeg spillede med lykkedes det også at have nogle lange og hårde dueller. Derfor var jeg også rigtig smadret da jeg skulle cykle de 5-6 km hjem. Hvilket blev gjort i lavt tempo.

Total cyklede jeg 16 km.

Link to comment
Share on other sites

Kommer der lige en lille opdatering...

Onsdag:

Spillede jeg knap 2 timers afslappet volleyball. En del spring men ikke en særlig høj puls.

Cyklede tilgengæld 44 km i løbet af dagen.

Torsdag, restitution med 14 km cykling (til og fra skole)

Fredag samme

I dag kommer jeg til at cykle 16,5 km og har planer om at skulle ud og løbe en tur.

Edited by foxi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En masse er sket siden sidst, og i løbet af disse 10 dage, har jeg en enkelt gang cyklet 10 km, og langt de fleste dage har jeg lagt på 16 km.

Jeg har været ude og løbe en enkelt gang, ca. 8 km,

1 som opvarmning, de næste 2 på sand og græs langsomt tempo, de følgende 2 i skovterræn, små stier eksplosivt. Og så de sidste 3 kontinuert hurtigt hjem.

Så har jeg spillet både indendørs og beach volley, har spillet 6 timer indendørs i løbet af sidste uge, 2 af dem umiddelbart efter 3 timers beach.

Lørdag og Søndag har jeg spillet 3-4 timers beach begge dage. forskelligt tempo og belastning.

Igår cyklede jeg 16 km, samt spillede 2 timers beach. Og planen i dag, bliver nok også 16 km, og 2 timers beach (træning - derfor varierende belastning).

Nå ja det var lige en opdatering

Link to comment
Share on other sites

Så kommer der lidt for de sidste par dage.

d. 9/5 Cyklede jeg 16 km, og havde 2 timers afslappet volleyball. Det var vores sidste gang, og var derfor bare hyggebold.

Dagen efter 22km på cyklen, og så spillede vi ca. 3 timers seriøst beachvolley.

I går, 22 km på cykel, og 1400 meters svømning. Svømningen var dog præget af trætte muskler fra beach volley.

I dag kommer jeg op på 16 km, og muligvis tager jeg en terræn løbetur.

Link to comment
Share on other sites

Sluttede dagen af igår, med en tur rundt i en skov. Det var eksplosive bakker, udfordrende ture ned, og forsøg på at komme igennem skoven så hurtigt som muligt uden om stierne. Det var en rigtig sjov tur, og så længe jeg ikke træner seriøst frem mod et løb. Er det uden tvivl en løbeform jeg vil foretrække frem for en stabil løbetur rundt på gode jævne veje.

Da det er sjovere, mere udfordrende og meget mere op til fantasien. Hvor skal jeg løbe hen og hvordan.

Tror jeg løb 4-5 km og brugte nok 30 min på det. Men det er meget ca. tidspunkter og distance.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share