Flamster, på farten


Flamster
 Share

Recommended Posts

Styrketræning til morgen.

Dødløft: op til 1x140 kg, meget let, men lang tid siden jeg har kørt dødløft

Bænkpres: op til 3x100 kg

Dips: op til 5xBW+30 kg

Chinups: op til 5xBW+20 kg

BB rows: op til 5x100 kg

Og så lidt forskelligt gøjl jeg ikke lige kan huske.

Senere i dag står den på løbetur omkring Utterslev mose.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så er det et godt stykke tid siden sidst, det går ikke mere. Jeg har trænet rimelig regelmæssigt og med hvad tiden lige har tilladt.

Den 19. August skal jeg prøve kræfter med mit første tri stævne; Hillerød Triathlon. Svømningen bliver den sværeste del, men nu må vi se, hvordan det går.

I går havde jeg off day og fik carbet up på en masse pandekager det skulle munde ud i en meget lang cykeltur, bl.a. Ud og tjekke cykelruten i Hillerød - jeg fandt dog ud af at min pumpe befinder sig i min kærestes taske. Så turen er udskudt til på fredag, i stedet står den på spinning i aften og en kort tur i morgen, hvis det ikke regner for meget.

Nu vil jeg begive mig ud på en gang løbeintervaller.

Link to comment
Share on other sites

Lidt opvarmning og efterløn med intervalløb i mellem.

Jeg løb 5 x 1000m, første gang med mit garmin ur, det koksede lidt op i jeg ikke kunne se mine tider, det må jeg lige have ændret til næste gang. Jeg prøvede at ramme 3:50 per interval, det viste sig dog at det første interval blev alt for hurtigt, de to næste tilpas og de to sidste alt for langsomme - det bliver lige ordnet næste gang!

Til eftermiddag stod den på ol i kassen, men blev så ramt af en spontan lyst til at smutte i svømmehaller, hvor der blev tilbagelagt 1800m, super lækkert.

Link to comment
Share on other sites

Morgen cykling, dårlig søvn, sløve ben og vind, puha.

Cyklede til Tyren, smadrede en omgang igennem uden at presse citronen helt flad og saftløs og trillede så hjem:

I alt cirka 55 km

Tyren: 18 min 54 sekunder

Uden vind og en dag med gode ben skulle det nu nok kunne blive en fornuftig tid.

Link to comment
Share on other sites

Så gik turen fra den gamle hjem til Kbh, en dejlig hurtig rute, der altid giver en selvtillid. Tribøjlen var blevet justeret og cyklen rengjort så den glintede i solen, nogle gode carbs og kaffe til Space Jam i tv'et og så af sted.

Tiden er taget som effektiv køretid, dvs uret blev stoppet hver gang jeg holdt stille.

Cykel: 47,13 km på 1:12:20 (39 km/t)

Jeg tror jeg skal til at se Space Jam inden jeg cykler...

Blev i øvrigt lidt inspireret af din kommentar omkring at "carbe up", inden cykelturen. Det gør jeg vidst for lidt ud af, når det drejer som om "daglidags træningspas".

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share