Kostplan for en 16 årige


ungecasper
 Share

Recommended Posts

Hej Mol.

Jeg er startet med og styrketræne, har gjort det i omkring en måneds tid, og jeg bruger dette program http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/styrketraeningsprogram_til_fitnesscenteret/

Så jeg tænkte op om der nogle der vil lave en kostplan eller evt. skrive nogle forslag til hvad der ville være godt for mig at spise morgen, middag, aften og til mellemmåltiderne. Hvis du og syntes mit program ikke er det bedste, er du også velkommen til at give mig et nyt, eller nogle forslag til forbedringer.

16 år

182 cm høj

57 kg

-Mange vil nok kalde mig spinkel :-p

Mvh Casper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du får nogen til at lave en kostplan til dig.

Men det behøves altså ikke være så svært.

Jeg går udfra du gerne vil tage på? Så skal du finde dit ligevægtsindtag, og spise over det.

1.5-2g protein pr. kilo kropsvægt og 1g fedt pr kilo kropsvægt, er gode retningslinjer, og kulhydrater for resten.

Start med at indtast dine nuværende kostplan ind i et kostprogram, og se på, hvordan du ligger kcal. mæssigt, og om du rammer protein, kulhydrater og fedt værdierne korrekt.

Og så kan du jo så justere dine kostplan efter dette, så slipper du også for at opgive de ting du godt kan lide at spise.

Følg kostrådene, spis varieret, spis masser af grønt og hold lidt igen med for meget sukker.

Edited by IbZor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share