Knæskade..?


Rampage
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg var så uheldig at få et slag på mit knæ/nedre del af låret i en fodbold kamp for cirka en uges tid siden dog kunne jeg sagtens spille kampen færdig til trods for at jeg var lidt øm...

Men så senere på dagen begyndte det virkeligt at gøre ondt i benet fra midten af låret og ned til lige under knæet, benet gav også efter nogen gange og det føltes meget ustabilt og der kom en meget voldsom hævelse lige over knæet..

Umiddelbart tænkte jeg bare det var et kraftigt trælår så jeg prøvede bare at give det så meget ro i løbet af den sidste uges tid dog har jeg både arbejdet og cyklet til og fra arbejde(hvilket har gjort ondt)..

Det er dog blevet bedre i løbet af ugen hævelsen er faldet og benet er ikke nær så ømt..

Så ville høre om der er andre der har oplevet noget ligende eller har nogen ide om hvad det kunne være om det kan være knæet(ledbånd, korsbånd) den er gal med eller om det er en eller anden form for muskel skade eller om slaget bare var så kraftigt at det tager lang tid at hele..? Skal til lægen med det i starten af næste uge men ville bare høre om der var nogen der havde noget at tilføje til problemet

På forhånd tak for hjælpen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share