Kost- og træningsplan..


naveboy
 Share

Recommended Posts

Hej derude. Det er sådan at jeg har tabt mig et par kg, og nu kæmper for at holde vægten, det skal lige siges at jeg tager MEGET let på. Hvis jeg spiser ét stykke chokolade har jeg jo nærmeste taget fem kg på dagen efter, hahaha. Ej, men derfor ville det være utrolig rart hvis nogle ville komme med nogle idéer til en kostplan, så jeg ikke spiser mere end jeg burde, eller kommer med nogle bud på sund morgen/middag/aftensmad + mellemmåltider. Jeg er 168 og vejer 58 kg. Derudover ville jeg gerne have nogle idéer til en træningsplan (ja, skal simpelthen have planer for at kunne holde det), både konditions og styrketræning, og gerne forskellige ting så det ikke er det samme hver gang. Det skal desuden nok være noget nemt til at starte med, også øge tid og sværhedsgrad efterhåden, har ikke råd til at gå i fitness så det skal kunne klares herhjemme, dog er jeg sund og rask så kan nok klare al slags træning storsmil.gif Håber der er nogle træning- og kosteksperter derude jeg kan og vil hjælpe mig :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share