Vægttab - resulat synligt, men har stadig manboobs?


Kilotaberen
 Share

Recommended Posts

Hej alle derude!

Jeg satte mig for 1½ måneds tid siden for at tabe mig. Jeg har nu tabt mig 6 kilo siden jeg begyndte.

Det jeg gjorde var at ændre min livsstil fuldstændig. Alt cola, junkfood mv. blev lagt på hylden, og jeg har siden da ikke brudt min livsstil. Jeg har ikke fået slik, chips, chokolade, øl eller noget siden da. Og jeg er normalt en som drikker meget når jeg fester :) Dvs. alkohol forbruget er også sparet væk i første omgang.

Jeg løber hver uge, ca. 20-30 min 4 gange om ugen, hurtig løb uden pause. Desuden tager jeg jævnligt armbøjninger samt mavebøjninger.

Jeg kan godt se resultater omkring min mave, og mine lår er også reduceret lidt. Men mine irriterende manboobs går mig på. Det er faktisk hovedsaligt pga. dem, at jeg valgte at ændre livsstil. De blev så store, at jeg ikke længere ville gå i t-shirt, da jeg synes det var ydmygende.

Men nu har jeg smidt 6 kilo, og føler ikke rigtigt at de er blevet mindre. Hvorfor ikke?

Det går mig på, at man ikke kan have speciel fokus på kroppens vægttab, da det helt sikkert ville give mig mere motivation at smide fedtet på overkroppen.

Skal lige siges jeg vejer 84 kg, er 18 år og ca. 1.78-1.80 høj.

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har selv igennem det seneste år tabt mig 17 kg (fra 105-88), det har resulteretr i mange tabt cm om maven / låret, men kun få centimeter om brystet (har også selv de famøse man-boobs). Min pointe er at, vi kan ikke selv bestemme hvor kroppen bruger fedtet fra, men det skal nok komme!

Link to comment
Share on other sites

Styrke træn og dyrk noget Cardio, så vil du begynde at se resultater. Styrketræningen vil tone din krop og hjælpe til at bevare vægttabet. Samtidig med at det ser godt ud når man får muskler :4smartass:

Cardio er for at du kan sætte mere skub i vægt tabet, og fordi det er den bedste langsigtede plan for din sunhed at bevæge sig og få pulsen op.

Giv det 6 måneder mere. Tag et billede nu. Se om bare 3 måneder og du vil se en stor forskel...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share