Hjælp! Min vægt....


Bendix Nielsen
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er 17 år og begynder at styrke træne her til d.1. det er ikke træningen der er problemet men det at tage på. :/

Jeg fortæller lidt hvad jeg laver til hverdag og hvad jeg spiser til dagligt, så håber der er nogle der kan se hvad jeg gør forkert da min VÆGT ikke stiger.

Motion og træning pt. : Jeg cykler 25 km mandag tirs ons tors og fredag da jeg skal ud på skolen der. Træningen begynder jeg med d.1 juli. (det skal lige siges jeg har trænet i 4 mdr før men uden held af at tage på) :(

Nu kommer vi til kosten jeg ved godt det lyder af meget men jeg er også høj og slank meget 198cm høj og vejer 66- 67 kg :(

Kost:

Morgen mad: 750gram a-38 med 150 gram musli ( uden chokolade kun med nødder tørrede bananer og fuldkorns havre og rosiner). 1 Liter mælk.

Formiddag: 2 rugbrødsmadder med smør og stryns den grove leverposteg.

Frokost: 250gram kød (okse, svine, kylling, kalkun). med 500 gram pasta, ris eller kartofler. 150 - 250 gram salat med dressing og 1 liter weight gainer (Ja det er blandet op med sødmælk) . :)

Efter middag: 3 stykker frugt som regl bananer. og 1 liter vand ca.

Aften: 150 - 200gram fisk. med grønsager og opbagt sovs.

Sen aften: 200gram finvalsede havre gryn med meget lidt sukker og mælk på og resten af mælken drikker jeg ved siden af ( 1 karton til sen aften)

Håber meget der er nogle der kan se en fejl fordi jeg spiser som jeg ved ikke hvad og det er dyrt. Men jeg føler mig næsten altid sulten hvis jeg ikke spiser ovenstående. og jeg tager bare ikke på :/

Link to comment
Share on other sites

Vil foreslå at din "Efter middag" mad bliver opgraderet til et rigtigt måltid: behøver ikke at være kompliseret, kan være ruebørd med noget magert kød. Du kan også se weight gainer(den dårlige løsning) eller protein pulver (den gode løsning).

En anden udmærket løsning er at inkl peanut butter(99% peanuts) mader.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share