Spise program


Håndboldspilleren111
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg er en dreng på 14 snart 15 år. Jeg er begyndt at træne for en måneds tid siden. Efter træning drikker jeg 3-4 glas mælk. Jeg føler ikke at det er godt nok, jeg har det som om at det er for lidt.

Jeg ville ellers gerne spise et æg. Men da jeg startede med at træne og stod der efter træning og kogte et æg og spiste det lige efter det havde været på var æggeblommen ikke helt kogt så jeg gik over og drak mælk i stedet er det lige så godt?

Også var det lige en ting til.

Som i nok kan gætte på mit brugernavn spiller jeg håndbold. Jeg begyndte at træne for at skyde hårdere. Vil gerne op på ca 90 km/t. Det jeg træner med til underarmen er enten min søster(30 KG el. en vægt med 10 KG på hver side. Til for armen træner jeg ca. 7,5 på hver side(er ikke sikker). Det er de vægte jeg har til rådighed.

Jeg hver anden dag, løber hver søndag (er det egentlig nok? Da jeg også gerne vil holde min hurtighed på en håndboldbane) Også cykler jeg i skole hver dag(6,5 km)

Så jeg ville hører om i har nogle bud til et godt spise program til en håndboldspiller. Og nu er vi jo også ved sommer så kan man da også godt prøve at være en strandløve.

Så kom med nogle gode svar.

-Tak på forhånd :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share