Muskel opbygning


Muscles
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er igang med at træne min six-pack og den er også blevet tydelig når jeg spænder, men jeg vil høre hvilke metoder som opbygger mavemusklerne best?

Altså dem som man virkelig kan mærke giver noget og virkelig markere musklerne.

Mine bryst muskler er også blevet ret tydelige, og det vil jeg høre det samme om som med mave musklerne, hvilke metoder opbygger brystmusklerne best?

Så man virkelig også kan mærke de giver noget og virkelig mærkere musklerne.

Jeg har kun mulighed for at træne hjemme. Jeg har ikke tid til fitness center, fordi det vil tage for lang tid med transport, men jeg har en dørribbe som jeg kan bruge.

Forresten hvad hedder den muskel som rigtig mange veltrænede mande modeller har som går lige under mave musklerne og ligner et V?

Der er også et billed på denne side, og musklen sidder nogle lunde inden for den sorte linje. (http://billedeupload.dk/?v=dxKtc.png)

Link to comment
Share on other sites

Til mavemusklerne kan du bruge hænging leg raises.

Det er en super øvelse, hvor du virkelig får ramt mave sektionen.

video:

Jeg vil tro armbøjninger er det du skal bruge for at træne dine brystmuskler bedst, hvis du træner der hjemme.

Ellers er der med garanti andre herinde, der har forslag.

Men husk at spise masser af protein, for at dine muskler kan arbejde. ca. 2-2.5gram protein pr dag. pr kg kropsvægt.

Held og lykke :)

Link to comment
Share on other sites

Mange tror at der gælder helt særlige regler for mavemusklerne, dette er ikke sandt. Det vil sige at de vokser bedste på det samme antal gentagelser som de øvrige muskler, altså et eller andet sted mellem 5 og 15 gentagelser.

Der findes mange øvelser til maven, selv synes jeg denne er god:

http://motionsplan.dk/oevelse/planken

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share