træning til flad mave


Prinsessa
 Share

Recommended Posts

hejsa alle mennesker

jeg er en pige der er 172 cm høj og vejer omkring 62 kg. jeg træner ikke i fitness men rider (hest) 6 dage om ugen ca. 1-1.5 timer om dagen + løber 1-2 gange om ugen, så er bestemt ikke en lille splejs :bigsmile: jeg har rimlig store armmuskler (lidt irreterende når man er en pige) og mine ben er næsten rene muskler :rolleyes:

Men mangler min mave, jeg ved at der er muskler inde under fedtet, men ved bare ikke hvordan jeg får det fedt væk!

så det ville være skønt hvis nogle kunne give nogle råd om træning og kost

på forhånd tak :bigsmile:

forresten har ikke tid til at gå i fitness pga skole, træning med hesten og andre ting

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ikke spille overklog (har selv brug for hjælp). :-)

Jeg synes du skal basere din kost på protein og mindre kulhydrater/fedt og træne ved siden af. Cardio og løb.

Problemet med kroppen, som jeg selv ærger mig over er at den selv bestemmer, hvor den tager fedtet fra.

Dvs. du sagtens kan miste fedt andre steder og stadig beholde fedtet på maven.

Du har en god bmi, så mon ikke at ved lidt træning og kostændring kan du nå dit mål hurtigt!

Ønsker dig held og lykke

TDX

Link to comment
Share on other sites

First off.

Hvad er din alder?

Eventuelle kost råd osv, vil være afhængige af om du stadigt vokser osv.

Og normal vil et billede sige mere en 1000 ord, da rimeligt store muskler er et meget vagt begreb.

Dog vil det virke forkert at bede dig uploade et billede hvis du er under 18, osv. (Tror Cloudhands fik en sviner for det for noget tid siden, selvom han havde en valid pointe)

Nogle generelle råd, ville være at træne dine mavemuskler ved nogle situps osv. Der findes nogle glimrende links i begynder tråden.

Med din øvrige træning behøver du nok ikke tænke træningscenter ind.

Da du ikke kan punkt slanke dig, vil det også være et spørgsmål om at smide noget fedt generelt hvis dine muskler er skjult af et større eller mindre lag fedt.

MEN!!

62 kilo og 172 CM er jo på ingen måder tyk, så vil nok mene du skal gå ret konservativt til værks...

Link to comment
Share on other sites

jeg er 16 år

store og store muskler, jeg er ikke en lille bodybuilder men har bare flere muskler end de fleste piger på min alder men er stadig rimlig harmonisk :)

jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt at jeg mener, eller er tyk, men derfor mener jeg stadig at der er nogle steder på min krop der skal trænes :)

Link to comment
Share on other sites

jeg er 16 år

store og store muskler, jeg er ikke en lille bodybuilder men har bare flere muskler end de fleste piger på min alder men er stadig rimlig harmonisk :)

jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt at jeg mener, eller er tyk, men derfor mener jeg stadig at der er nogle steder på min krop der skal trænes :)

Okay.. :happy:

Du skal nok først og fremmest være glad for at du har flere muskler en de fleste piger på din alder. Min peronlige mening er at rigtigt mange piger/kvinder er alt for bange for at se pumpet ud og derfor ikke får trænet deres muskler ordenligt. (De fleste MOL piger dog undtaget) Der skal en del til for at en pige ser pumpet ud.

Hvis du ser lidt på din kost og går på et moderat cut, Fx 500 Kcal under om dagen, vil det overflødige fedt forsvinde. Og hvis du smider en omgan situps og russians twists ind hver anden dag, er jeg ret sikker på du vil se en effekt.

Du har alderene og helt sikkert grund formen med dig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share